Under måndagen hölls årsmötet för ÖIS Handboll.
Vi kan konstatera att kontinuitet blivit ett tydligt ledord för föreningen som till kommande verksamhetsår bara gör ett skifte i styrelsen.
Fredrik Bergqvist kliver av sitt uppdrag som ansvarig för herrlaget och in i hans ställe kommer Jesper Lunnevi som med detta återvänder till styrelsen efter några års frånvaro. Vi vill därmed tacka Fredrik för hans engagemang i föreningen och önskar honom varmt välkommen att följa matcherna från läktaren framöver.
I övrigt konstaterar vi att medlemsavgiften ligger kvar på 200 kronor. Vill du bli medlem blir du det här!
Verksamhetsberättelsen hittar du här!